Äntligen!!

Dag 4 av min minisemester blev det äntligen BAD!!!
Jag var såå lycklig som när man var liten! Inga bekymmer!

Vi åkte iväg på eftermiddagen fter barnen hade sovit och ätit lunch!
Kusin sandra följde med (tack vännen) och Mickes lillebror Anders var också där (tack tack)

Emilia blev helt tokig när hon såg vattnet och alla människor där!

Titta mamma TITTA!!

Hon hoppade och stuttsade hela vägen ner till vattnet!

Men väl nere var det Linnea som regerade! Hon omvandlades till ett blötdjur! Traskade bara rakt ut och slängde sig och förstog inte alls att hon var en 1½ årig lite tjej som INTE kunde varken simma eller flyta! hehe mycket kul att se faktiskt..

Efter ungefär 30 minuters badning hade lillis blåa läppar och när hennes hud också började bli blå var det VERKLIGEN dags att kliva upp!
Fick locka med lite kakor..
Millan fick vi också upp tillslut.. efter mycket om och men!

Jag kan lova alla som inte har barn och läser det här..  när man ser sina barn så glada som mina var igår, så finns det inget som överstiger den känslan! Man svävar på ett rosa moln, och det mina vänner lever man på ganska länge.

Bilder kommer när jag tar mig tid..

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh så roligt att åka o bada.. jag har inte badat än :S

De där bilderna ska bli spännande att se iaf :D

2009-07-04 @ 01:57:25
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Va roligt att det blev bad för tjejerna :)

2009-07-05 @ 19:41:55
URL: http://rebeckaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0