Dag 3-4

Det blidde inge bad igår
Nehee.. vad blidde det då da?
Det blidde en sväng upp till Linda och därefter ett besök till min mormor och morfar!


Kompisen som vi skulle bada med hade fått vattkoppor.. och jag känner mig inte trygg iatt åka och bada själv med tjejerna!
Jag vet ju hur snabbt olyckor händer, speciellt i vatten!

Men vi hade lika trevligt för det

Tog en långpromenix hem från valsta, mötte micke på vägen som sa hej och åkte vidare mot jobbet igen och vi traskade vidare!
Gick längst märstaån och Emilia har nog aldrig haft så många wooowupplevelser!

wooooow mamma titta vattnet!
woooow mamma titta blommorna! Mamma jag vill lååna blomma!!
Wooooow, stooora tååget!!
åh wooow mycke bilar!

Men det absolut bästa som hände igår var nog att VI HAR BLIVIT MED TVÄTTMASKIN!!!!!
åååh jag är sååå lycklig!!! Inga mer tvätt-tider på lördagsmornar!!
Självklart kommer vi springa i tvättstugan ändå, och tvätta handdukar och lakan!
Men det är inte längre ett måste att springa där varje vecka!

Idag då?

jo idag SKA vi bada! Min kusin ska följa med (om hon inte blir sjuk, hon är det nästan jämt stackarn)
men farbror Anders kanske skulle med också, så om inte hon kan är jag ändå inte själv..

Nu ska jag styra upp allt här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0