Fredag!

Det var länge sen jag kände mig så utvilad som jag var i morse! Minns inte när jag sov en hel natt senast?

Åkte iväg till jobbet och sen vidare till svärföräldrarna och barnen.. Allt hade gått bra, som vanligt.
Vi stannade kvar där och åt lunch och sen fick mina brudar sova middag.
Emilia somnade i vagnen strax innan 12 och vaknade kvart i 3!!!! hahaha.. det är full rulle hos farmor och farfar!

När min trötter vaknat vart det åter igen massa lek och vi var inte hemma förens vid 16..

Idag hade vi fest här hemma. Emilia fick hacka lite tomater, Linnea gav sig på gurkan och jag fixade salladen. Tacos stog på menyn! Mycket gott och trevligt!

Nu har Mickes semester dragit igång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0