Gode Gud

Så kände jag när jag vaknade kl 6 i morse!
Gick och tröck i mig en panpizza och drack massvis med vatten sen var jag sängliggade till 9!

Micke somnade i Emilias säng, och jag gjorde inte så mycket bevär med att få honom till våran säng, han låg ganska bra där han låg tyckte jag!

Men vi hade trevligt igår iallfall! Tack alla fina vänner som kom! Ni är ju hel fantastiska!
Vi bjöd på lite småplock också. . snittar (tunnbröd, skinka och gräslök) sen utstansade hjärtan med philadelphiaost, feta och oliv mix på.. riktigt gott! Och så hade micke gjort plockpinnar med ost och körsbärstomat.
Riktigt lyckat om jag får säga det själv.

Kan avslöja att Micke blev lite på pickaluven igår.. om jag säger att det slutade med att han diskade plastglasen och gjorde broccolismoothies så förstår ni nog vad jag menar!

Hur som hellst så tog vi en långpromenad upp till min mor för att hämta barnen! Allt hade gått bra, som vanligt med flickorna! Känns så skönt att allt går så bra med dom..

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan med brudarna, kolla på film och mysa!

Ps.. någon glömde en svart tjocktröja här..

Ps 2.. Kameran hittades, den låg i ett köksskåp! Misstänker Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0