Hemma!

Äntligen hemma igen och veckans arbete är slutfört!

Det var en ANINGEN trögt idag på jobbet.. och anledningen var att jag hade glömt min middag hemma!!! ursh.. vid 18 tiden hade jag ett  skapligt sug i magen! Och ni vet ju hur svårt det är att hålla humöret uppe när man är hungrig!

Men jag lyckades vara så proffsig att det inte märktes.. fan vad jag är bra ibland!

Nu är jag hemma och nyäten!
Ska alldeles strax slänga mig i sängen så att jag orkar med dagen i morgon!
Ska bli så kul och jag längtar nog mest av allt till den goda maten!! mmmm.. har ni missat att jag älskar mat?

God natt..


Kommentarer
Postat av: Jenny

I know you like food ;)

Men förr i tiden lutade det mer åt macs hållet :P



P&K

2009-07-22 @ 03:01:46
Postat av: Therese

oh så trevligt.. tråkigt att du glömde maten bara

2009-07-22 @ 13:45:09
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0