I'm ALIVE!!!!!!

YEEEES!!!

Mitt spindelnätliga sociala liv är åter igång! Efter EN VECKA utan kära kära datorn är det en otroligt härlig känska att få knappa runt och skriva av mig lite!

Fast om jag ska vara helt ärlig, som jag alltid är, så har jag inte saknat den så mycket.. har jobbat varje kväll denna vecka! Och bara i helgen jobbade jag ihop 26 timmar..

Och det var som jag trodde, det var laddaren som hade glapp.. så det var bara att köpa ny!! swwooooooop.. där försvann 600:-  (fast hellre det än en ny dator för flera tusen)

Denna vecka har jag semestervecka, och vi tar dagen som den kommer.. ska jobba en kortis på fredag morgon bara..

Nu är kl efter 22 och jag är dödstrött..

Återkommer i morgon... men nu är jag igång igen iallfall!

Kommentarer
Postat av: Terra

yeah :D im a bloggoholic ;) jag vill se alla bilder du lovat här på bloggen.. från när du va o badade med flickorna och när ni var här :D

2009-07-14 @ 01:00:49
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0