Jobbe

Har precis avklarat arbetspass 1 av 2 denna vecka. . bara i morgon kvar sen är det semester i 5 dagar till :D

Det här är vad som står under menyn:

Onsdag; åker vi på kryssning
Barnen ska vara hos farmor och farfar och nej.. jag har inga som hellst skuldkänslor för att vi lämnar bort dom igen.
Hade vi varit sånna föräldrar som lämnar bort våra barn var och varannan helg, för att vara ute och festa, då hade jag gett mig själv en fet smäll..
Men nu är inte vi sånna föräldrar, utan vi spenderar nästan all vaken tid med våra barn! Dessutom har dom det jättebra hos farmor och farfar.
Vet inte varför jag kände att jag ville förklara mig.. men nu är det gjort, utifall någon moralmorsa skulle råka läsa denna blogg.

Kommer hem på torsdag från kryssningen

Lördag är det kolmården som gäller!!! Ska bli såå kul! Längtar efter att få se tjejernas miner när dom ser alla djur!
Hittils så har dom bara sätt djuren i massa böcker, kanske nångång på tv:n! Kommer bli jättekul!

Sen tar vi det som det kommer!

Våra fina flickor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina tjejerna är alltså :)

Snart får ni komma och sova över hemma hos mig med :D

2009-07-20 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0