Kolmårdenjoggaandworkinmyassoff!!!

Precis.. som rubriken lyder! där fick ni uppdatering för den senaste veckan!

Kan börja med våran tripp till Kolmården som blev världens perfektaste dag!!
Barnen var helt exemplariska! I bilen dit sov dom halva biten och därefter satt dom som ljus! Linnea blev lite ledsen sista 10 minutrarna, men det visade sig vara åksjuka för hon spydde sen.

Inne i djurparken var vi och lekte i bamses värld, sen traskade vi vidare och tittade på massa djur och barnen gick in till grisarna och getterna! Dom hade hur kul som hellst och detta var verkligen deras dag!

Vi hade ju också fantastiskt bra väder!  Och inte mycket folk var det, vi låg före täten hela tiden och vart vi en kom så fanns det gott om plats att se djuren. Det ända stället vi fick köa till var till delfinerna. . och toaletterna!

Och på tal om toaletter!
Emilia ÄR helt otrolig!
Eftersom vi skulle åka så långt och inga chans att stanna för att kissa så fick hon ha blöja på sig.. vi åkte strax efter 7 på morgonen!
Runt 12 tiden inne på kolmården skulle vi byta lite blöjor, och Emilias var helt snustorr!!! Då var det bara springa till närmsta toalett!
Hon hade hållt sig hela tiden!!
Kan medela att hon inte behövde någon blöja resten av dagen!

På hemvägen åkte vi förbi Mickes mormor och morfar som bor i Nyköping och tog en kiss-och-fikapause!

Jag har massvis med bilder från våran kanondag, ska bara lägga in dom i datan!

Sen i måndags har jag jobbat.. skulle egentligen haft en ledig dag idag, men lyckades på något sett skaffa mig ett tredje jobb som jag nu ska på intro på. i kväll och i morgon förmiddag, efter introt i morgon åker jag iväg till mitt "ordinarie" sommarjobb.
Nästan så att jag börjar längta till skolan!

Vad mer har hänt?

just det!! hahaha.. under kryssningen förra veckan gick jag upp nästan 3 kg!! På 24 timmar!!!
Ni som inte är intresserad av min vikt kan sluta läsa så slipper ni tycka att jag är helt galen.

hursomhellst.. så har jag satten maxvikt som jag inte får överstiga.. allt för att det inte ska bli så svårt att hålal vikten. Annars är det lätt att säga.. ja men det är ju bara 2 kg,  äh.. 3 kg hit eller dit! Och tillslut har man gått upp 10kg och det är svårare att göra sig av med än 3! Inbillar jag mig iallfall!

Jag översteg såklart min gräns och drog på mig jogginkläderna i fredagsmorse och begav mig ut på en runda! kl var inte så mycket och det var alldeles tyst ute! Jobbade mig upp till husbykyrkan och tillbaka! Jag kan i ärlighetens namn berätta att jag flåsade som en hund när jag ökade takten! Tittade mig till ochmed omkring för att försäkra mig att ingen såg!
Det gick lättare när jag skulle hem för då hade jag motvind.. det var bara öpna munnen så fick jag i mig massvis med luft!

I morse var det dags igen och jag drog med mig hela familjen på samma runda!
Kändes såå skönt att röra på sig! Ska verkligen försöka göra det här oftare..


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så duktig du är som joggat.. avundsjuk

Låter som dagen var aldeles perfekt på kolmården :D

2009-07-31 @ 00:52:43
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej gumman!

Hur är det???

Lika mycket blogg torka hos dig som hos mig???

Kram

2009-08-03 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0