Onsdag

Vilket härligt väder vi har!! Man blir ju alldeles lycklig!

Idag hade vi sovmorgon.. barnen vaknade vid 7, och vi låg i sängen fram till kvart i 8!!! Helt otroligt..
Jag klagar absolut inte..

Vi åt lite frukost sen bar det av mot Mormor som har semester! Tog en promenad dit och jag måste erkänna att min kondition inte är den bästa.. när man börjar tungandas i uppförsbacke så är det inte okej!!

Just nu så sover Linnea, Emilia vägrar.. men det gör inte så mycket. Hon sitter och vilar lite iallfall..

På eftermiddagen tänkte vi ta och gå ner till steningebadet och plaska lite!



Nu fungerade det visst att lägga ut bilder... får prova igen när jag kommer hem!

Bilden ovan är iallafall på min lillasyster Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0