Rättvisa

Jag är en sån person som tycker att allting borde vara rättvist och att man ska behandla alla lika!
För jag tycker inte att man ska göra någon skillnad på folk.. låter ganska rimligt eller hur?

Skulle inte ens komma på tanken att fylla ena vännens glas 2 centimeter och andra vännens glas fullt. Man gör inte så, det är inte rättvist..

Livet är inte rättvist, och kommer aldrig att vara det.. Jag fyller 25 år i år och det är väl på tiden att jag börjar inse hur det ligger till. Dags att kliva ner från mitt rosa moln och förstå hur man överlever i denna värld!


Kommentarer
Postat av: Lola

Love u babe.... Shit du börjar ju oxå bli´vuxen ju.. Hihihi..Puss

2009-07-24 @ 14:35:43
URL: http://carolans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0