Blä

Det är verkligen inte kul att gå på resturang (jo jag vet att jag inte kan stava rätt) med två små barn! Och det är inte mina barn det är fel på, för när man är 1 och 2 år ÄR det inte kul att sitta som ett ljus på en stol, det ska man enligt mig inte behöva göra heller! 

Men så finns det ju sånna som inte anser att barn har något att göra utanför sitt hem, hellst borde vi väl sätta munkavel och koppel på dom! 

Fy fan, jäkla slippsgubbe, sitter och råblänger på barnen! Hade god lust att gå fram till honom och trycka upp hans sushi i ansiktet! Och det var inte bara han.. skrämade!

Samtidigt så ställer jag mig själv frågar VARFÖR jag ens bryr mig?? VEM är det som säger att barn ska vara tysta och INTE springa runt på en restaurang?? MAT-RO??? Ja, men då kan man väl äta sin lunch hemma då!!! 

Ursh, tänk om jag kunde sluta bry mig om vad andra tycker och tänker, skulle bli så mycket enklare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0