Busat

Släpade med min kära lillasyster på "krogen" igår.. det var kul.. bättre var ju att hon firade 5 år med sin christian!
hehe.. är man storasyster så är man!

Träffade kompis Elin där också, så när systeryster gick hem plåstrade jag mig med henne istället.
Hennes kille jobbar tillsammans med Micke så nästa gång ska han också med!

Hade jättekul, blev dock påminnd om hur lite alkohol jag tål, och hur bakfull man faktiskt kan bli!!
Kan säga så här att jag har polat med sängen idag, och kylskåpet!
Vad är det egentligen med bakis och hungern?? Har nog ätit konstant idag!!

Micke fick alltså roa barnen idag, men det gick ju bra, synd att himlen har ett läckande hål bara, dom kunde ju inte direkt gå ut..

Nu på kvällen har jag och Micke kollar på en av världens bästa filmer.. Pirates of the Caribbean, och ätit godis och chips..

NU ska jag sova... mmmm

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha alltid lika skoj och vara bakis :P

2009-06-20 @ 13:52:28
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0