dag 1

Har haft en kanondag idag på mina första semesterdag.. om man kan kalla det så? obetald semester..

Linda och barnen kom över idag på förmiddagen.. jättekul, verkligen.. Emilia drog på sig sitt allra bästa humör (läs tvärtom) och var nästintill omöjlig fram till efter lunch och vi skulle ut! Jag vill lova att hon har humör den damen!
Slutade med att hon satt sur som en citron i soffan medans de andra lekte.

Men som sagt, efter lunch var hon sig själv igen! Vi kan väl alla ha dåliga dagar.. eller hur?

Under eftermiddagen knatade jag iväg med mina brudar till vårt såkallade centrum! hittade faktiskt en söt baddräckt till millan, och så tog vi oss en varsin glass.. mumms

Efter middagen (som bestod av vanilj yoghurt med musli och smörgåsar) åkte vi upp till hm och shoppade en bikini till mig, och lite annat smått och gott..
så nu är vi redo för badstranden!!



snyggt med ränder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0