Dag 2

Tisdag redan!
så här se mina dagsplanering ut hittils..

Nu på morgonen ska vi traska över till min mormor och morfar för dom ska passa flickorna en snabbis!

När jag berättade det för Emilia utbrast hon:

-Neeej, inte balblo och motten (barbro och moffen)
-Varför vill du inte det Emilia?
-Dom är farliga!!

hahaha dom är ju världens snällaste !

Anledningen till att dom ska passa barnen är för att jag ska få delegering för att ge medicin nu på ena jobbet! Yes! Äntligen!!

Därefter går vi hem och äter lunch och sover..

Under eftermiddagen vet jag inte riktigt än.. vill ju åka och bada, vi får se!


Söt bild från igår då Emilia skulle gunga fart på My!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0