Fotboll

Herregud säger jag bara! Fotboll är verkligen ingenting för mig! Jag blir så jäkla nervös så jag måste springa ifrån Tv:n ett par gånger, hoppar och stuttsar i soffan och är allmänt knäpp!
Tyckte Sverige hade bollen hela tiden, men så fort som närmade sig mål så vart det fel!!! Jag säger som Micke, det var fel på gräsmattan!!!

Skulle vilja se lite bra fotboll, som när jag och Jessica var i Bulgarien och Sverige VANN mot just Bulgarien med 5-0!! DÅ är det bra fotboll!


Här kommer lite fler bilder från veckan!




















Kommentarer
Postat av: Terra

Oh va fina bilder.. +att jag va med på några hi hi

2009-06-07 @ 22:47:03
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0