Fredag idaaag shaalalalaaaala

Är du på fullkommligt strålande humör idag!! Vet inte varför men det är väl bara njuta så länge det varar! Snart drar jag mig tillbaka till en bitter***** igen.. ironi gott folk!

Barnen sussar, och runt 12:30 ska vi äta lunch med min farfar och faster på kinan. (barnen har såklart redan ätit lunch hemma) 

Idag har min söta söta lillesyster Rebecka varit här och passat barnen en stund på morgonen! Tack gulle dig! Barnen blev alldeles till sig när hon kom i morse, Linnea fick fnatt och sprang genom hela lägenheten, och Emilia var inte sen med att haka på! 

Mickepicke har halvdag idag och när han är hemkommen drar vi iväg och köper nytt bord och två stolar till tjejernas rum! Möblerade om där igår medans micke diskade, var ju tvungen att göra plats till deras egna kök :D 

Nä, nu ska jag skala potatis, diska och förbereda middagen ikväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0