glass i stora lass!

Det blidde ingen delegering för medicinering idag.. ssk:an kom inte! Efter en kvarts väntande ringde jag och fick höra att hon var sen.. (nähää.. det har jag inte märkt!)

Gick och gjorde syntestet till körkortet istället så nu är det klart iallfall! Snart.. snaaart får jag ge mig ut på vägarna och lära mig köra bil!
Kan ju inte vara så svårt.. jag ska ju bara svänga, gasa, bromsa, koppla, växla, OCH kolla hur alla andra i trafiken rör sig.. samtidigt!
Nemas problemas.. eller vad säger man?

Emilia tog sig en reäl tupplur idag iallfall. klockan hann bli efter 14 när hon vaknade till liv.. så något bad blev det inte idag! Vi gick ut på baksidan och lekte i gräsmattan istället.. (varför har jag inte tänkt på det förut?)

Orkade inte laga någon mat i den här värmen idag heller, så vi åkte upp till mc donalds! Och för en gångs skull mådde jag inte skit efteråt.. betyder det att jag börjar vänja mig vid skiten?? ursh och fy! Nä.. nu blir det sallad en vecka! Ska rensa kroppen från allt pluffs och uppsvälldhet!
No more cookies!!!

Tog hand om våran veckohandling också.. gick bra även denna vecka! långt under tusenlappen hamnade vi.. och då har jag även köpt ingredienser till en smörgåstårta! hehe.. man blir nästan lite lycklig när kassörskan säger summan man ska betala! När jag tänker efter står jag nog där med ett flin varje gång jag trycker ok på betalapparaten!

I morgon åker vi till Sigtuna och badar med några vänner! Ska bli kul!

Nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0