Hoppmattan

Vi hade faktiskt en väldigt trevlig dag igår!

Till lunch improviserade jag med wokade grönsaker och lite andra hemliga ingredienser..

Emilia verkade gilla maten..

"mmm, gott med morot mamma, mmm maajs.. mmm.. vad är det mamma? gott!!"

Linnea var också ganska tydlig med vad hon tyckte

"blää"  var hennes kommentar!

Efter lunchen pälsade jag på barnen med regnkläder och själv tog jag både gummistövlar och vinterjackan! Men när vi kom ut så upptäckte jag att det faktiskt ÄR juni nu.. jackan åkte av på en gång!
Dessutom var det inte ens blött ute! Trodde det skulle vara det när det hade regnat! Visar bara hur torrt det är i marken.

Vi träffade min lillasyster Madelen och hennes pojkvän. Sen gick vi in till pojkvännens hem och hoppade på stuttsmatta! Jättekul var det! Vill också ha en sån!! Undrar om det får plats en på balkongen?

Väl hemma igen skulle jag tillverka kycklinglår.. men det bidde inte det, för dom var fortfarande djupfrysta!
Så vad blidde det då da?
Jo då blidde det pizza och sallad!

Millan var riktigt akrobatisk


Svårt att stå upp


Lillis hoppar!


Jo, jag vet att jag ser ut som en ostadig 90 taggare!  Men fokusera på barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0