kl 5!!!

Ja, det var nog lite smått rekord för mina töser att vakna!! 
Ska då tillägga att Emilia somnade 16:30 igår "kväll" så att hon ändå sov till 5 i morse var ganska bra gjort. 

Men det gjorde ju inte mig direkt piggare, så när Emilia körde runt som en tornado i sitt sovrum var jag ju tvungen att göra en insatts.. Stackars grannar liksom. 

Jag släpade mig ur sängen, och kröp fram till Tv:n.. fummlade lite och fick tydligen igång heffaklumps-filmen. Perfekt! Släpade mig tillbaka till sängen och tänkte "vila" lite till åtmistonde 6, men nej.. efter en kvart höll mina små brudar på att ha ihjäl varandra.. (syskon säger jag bara)
Då vaknade jag till liv, slet åt mig ett täcke och pressade mig ner emellan dom i soffan, sen var det faktsikt lugnt!

Har varit dålig på att uppdatera här men om någon är intresserad så kan jag bara lite snabbt säga:

I söndags så hade vi en urmysig dag hos svärföräldrarna, barnen hade vattenlek hela dagen, sen åt vi kalopps som är något så fruktansvärt GOTT!!!! mmm Eva är bäst på att laga mat! 

Fick se svärfars nya bil också, som JAG ska övningsköra i snart.. hehe..eee.. tänkte att det vore bättre om jag körde i våran skruttiga men till svar fick jag då att jag ändå inte skulle köra in i något.. 

Tog också en sväng ner på stan och kollade in farbror Olas nya båt! Riktigt fin och nån gång i sommar får nog vi följa med på en sväng, ska bli kul.. har aldrig åkt båt om jag minns rätt. 

Igår var det fullt ös, var upp till Hm för att köpa lite bra sommarkläder till tjejerna, alltså tunna långärmade tröjor. Är ju livrädd att dom ska bränna sig! Hittade ett par supertunna och lite annat kul :D 

Sen har vi äntligen vart upp till Linda och spanat in nya fina lägenheten! Superfräch.. Snyltade till oss lite lunch också, man är inte lite fräck! Men man får faktiskt göra så hos bästa vännnen.. 

Tog sen en långpromenad hela vägen hem, gjorde ett stop hos min mormor och morfar, fortsatte sen hem, och fick då besök av Petra, Freja och Benjamin. Fullt ös men Emilia var då en aningen trött så hon somnade strax innan dom skulle gå. 

Kommer med roliga bilder när jag får tid... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0