Lugn.

Vilken dag det har varit... jag helt ärligt säga utan att överdriva att jag är trött ända in i benmärgen!
Inte ens godispåsen gav mig sockerkick.. (som om den brukar göra det, sockerkoma snarare)

Jag och barnen var ute idag, träffade Dennis som vi inte sätt på länge! Jättekul (han har flyttat till Dalarna igen) mindre kul att se hans grymt fula bil han köpt! Jag skämdes nästan att stå och prata med honom med den rishögen brevid!
En gammal mercedes, typ 83:a.. den nästan hoppade iväg! Synd att jag inte hade kameran med mig.

Sen var vi förbi min mormor och morfar, fikade lite, gick ut och lekte och upptäckte att sommaren är tillbaka! Tack för den!

Har varit och storhandlat också.. gick på 1050:- och då ska jag tillägga att vi köpte blöjor, kattsand, tvättmedel, sköljmedel och bajspapper! PLUS all mat! Me love Willys.. verkligen!


Fick tag på skatteverket också.. ska skicka in ett papper och sen får vi se vad som händer!


Nu ska jag slänga ihop datan och mysa med min Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0