Lycka

Ibland behöver man bara lite vardagsflyt för att bli lycklig, och idag inträffade det äntligen!!

Vi hade tvättstugan på morgonen (som alla andra lördagsmornar) och till min förtjusning ser jag att ingen bokat tvättmaskinerna brevid mig! woohoo!!!! 4 maskiner på en gång är LYX!!!

Dagen räddad!

Passade på att storhandla idag som vi inte hunnit med i veckan, ursh, det är mycket som kommer efter när man jobbar kväll, och det ekade ordentligt i både kyl och skafferi, så storhandlingen satt fint!

Har vart över till min mormor och morfar på fika idag också, Emilia tog cykeln dit och nu kan hon äntligen trampa!! Såå duktig, och jag hade lust att börja  storböla av lycka! Mammahjärtat växte någon centimeter vill jag lova!

Midsommarafton

Började dagen med att jobba.. gjorde inte så mycket, hade bara 4 timmar.
på kvällningen drog vi kosan mot sigtuna där vi skulle fira midsommar ihop med pontus och malin, även Mickes föräldrar var där.. ja lite kalas och sånt.
Hur som hellst så var det jättetrevligt! Kanon mat och barnen hade superkul! Jag överdriver inte när jag säger att båda slocknade direkt när vi körde därifrån. Hann nog knappt rulla 2 meter förens ögonen dunkade ner.
Inte så konstigt när man sprungit omkring i 4 timmar i sträck!!

Alltså en mycket lugn midsommarafton för våran del

Bilder kommer...

Nu ska vi kolla på Australia som vi HYRT!!! Jag förstår verkligen att folk laddar ner.. hyrde 3 filmer för 150:-!!! Kändes som ett rån!!!
Men en viss charm finns det med hyrfilm tycker jag.. lite nostalgi nästan! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0