Mitt hjärta värker!

Har ni läst aftonbladet idag? Läs här

Jag kan inte förstå hur man fungerar som människa om man kan göra något sånt mot små barn!! Och sina egna dessutom?

Jag tänker på dom, och jag tänker på mina småttingar, hur bra dom har det.. och ändå så går man och känner sig otillräcklig som mamma ibland. Ska sluta med det.

När man blir förälder så drar på man sig en stor utmaning, och det är att förbereda sina barn inför vuxenlivet. Allting vi gör handlar om en förberedelse.
Det är vårat ansvar som föräldrer att se till att barnen är självständiga individer den dag dom "lämnar boet"

Och en sak man ska tänka på.. "barn gör inte som vuxna säger, barn gör som vuxna gör"
DET är dagens sanning..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kloka ord från en klok tjej! :D Du är en grym mamma!

2009-06-23 @ 22:28:01
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0