Morgonstund har guld i mun!

Solen lyser!! kan man bli gladare eller??

Måste varit extremt trött i natt! Vaknade av att Linnea låg brevid mig, hon var vaken och hade tappat nappen. Letar och letar (nappar har en förmåga att försvinna spårlöst)
Frågar Micke hon hade nappen när han bar in henne.. Men han hade inte hämtat henne, och inte jag heller vad jag minns.. kommer inte ens ihåg att hon la sig brevid mig!

Nappen låg kvar i hennes säng, så hon kom in själv, hur hon kom upp i sängen och la sig mellan mig och micke är fortfarande en gåta.

Nu på morgonen ska vi ut och leka, passa på medans det är fint väder, och lite senare idag ska jag in ett info möte på mitt sommarjobb! Snart sätter det igång!!! Ska bli jättekul!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i dag gums!!!

2009-06-08 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0