Rugg

Ursh säger jag bara!

Vaknar upp, känner sig ganska glad.. sen råkar man titta ut genon förnstret!! Då har man lust att köra ner huvudet i kudden och glömma bort att man ska kliva upp idag!
Blää..

När man äntligen har massor av tid att vara med barnen, ja då ska det regna varje dag! Förstår ni mig? Eller framstår jag fortfarande som en surkärring? hehe.. (lite menat kanske)

Jahaja.. bara dra på regnkläder på barnen och kanske gå till en skog eller nåt annat spännande!

Tänk om jag haft körkortet nu!! Då hade vi åkt ut på landet!
Men snaaart drar även det igång! På lördag är det dags för handledarutbildningen!! jippiiii
I år ska jag ta det där körkortet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0