Saknar..

Tre timmar om dagen är vad jag får med mina barn just nu! Och det är gräsligt!! Ursh vad jag saknar dom!
Micke hinner jag se ungefär 20 minuter på morgonen och 2 timmar på kvällen!

jaja, vi tröttar inte ut varandra iallafall..

Jag ska inte klaga, jag HAR iallafall ett jobb, eller två..

Emilia sover numera utan blöja på dagarna.. min stora tjej!

Och i morse var Linnea så söt.. hon satte sig på sin leksakstraktor och körde iväg! haha..

Lite småsaker som nästan gör en mamma tårögd!

Vad mer har hänt?

har hjärnsläpp just nu.. återkommer!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ush va jobbigt att knmappt få träffa barnen.. Men det är väl bara tillfälliga jobb va? Sen kan du söka ett 7-16 jobb och ha resten av dagen med dem :)

2009-06-20 @ 13:50:41
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0