Sommar och jobb

Det är ju helt fantastiskt väder nu! Den som klagar ska få sig en örfil av mig!
Man vill ju inte göra annat än att vara ute.. HELA tiden!

Ursurt att man ska jobba nu då.. hade visserligen en ledig dag denna vecka.. och resten jobb!

Ska även jobba i helgen.. från 07:00-19:45!
Men det gör inget, för nästa vecka är jag HELT ledig!!

Ska försöka hitta en bikini till mig själv, och om det är fint väder så tar jag knoddarna och åker och badar någonstans!

Förövrigt är allt bara bra.

Farmor ska hämta flickorna på dagis idag, skönt att dom inte behöver gå så länge. Sen när Micke kommer hem åker dom till Sigtuna och äter middag.
Det är bra för kan jag bara knata ner till dom när jag slutar på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag klagar jag håller på att flyta bort!!!

HAHAHAHA!!!

Kom och slå mig då!!!

Kram

2009-06-26 @ 14:10:56
Postat av: Therese

Jag klagar inte äntligen lite värme :)

2009-06-29 @ 12:21:11
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0