Söndag

Tog en svängom idag till plantaget och köpte mig en pelargon, en röd! Röd är helt klart min nya favvofärg! Man blir så glad av att bara titta på den! hihi

Sen drog vi iväg till Sigtuna, hade tänkt ha mjukglasspremiär, men det blåste så kallt så vi fick nöja oss med strandpromenad! Helt okej, barnen tyckte det var jättespännande med alla ankor och som Emilia sa:
"Titta mamma, stooora vatten"

Hann leka lite i den roliga lekparken också innan vi åkte hem..

Väl hemma bjöd vi över min mormor och morfar på lite glass och jordgubbar.. (var ju tvungen att få i oss liiite glass iallfall)

Till middag skulle det blivit lasagne, men tiden räkte inte riktigt till så jag slängde ihop lite spagetti och köttfärssås. Och inte för att jag vill skryta, men min mat brukar bli helt okej.. men denna gång blev det en total katastrof!!
Borde förstått varningstecken när Micke kommer in i köket och påpekar att det luktar friterad bläckfisk!!

Jag skyller helt och hållet på våran dåliga stekpanna som bevarat lukten från pyttipannan igår!
Ursh, jag fick verkliegn kämpa med att få i mig maten! Spegetti och köttfärssås SKA INTE smaka som korvmojjen!!!

Bättre lycka nästa gång, kan ju säga att jag aldrig diskat ett stekpanna så frenetiskt som idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0