Tvättmaskin

Ge mig en NUUU!!
Upptäckte till min förskräckese att ALLA Emilias trosor låg i tvätten i morse! Vad har hänt?? Skyller på att jag inte vant mig vid att hon numera slutat med blöjor!

Kom på att det låg ett par i skötväskan så det löste sig, tills 5 minuter innan vi skulle gå till förskolan! Då sitter hon på toaletten och lyckas på något sett skvätta ner sina trosor!!

Fick leka tvättmaskin och tvätta upp ett par och stod sen med min hårfön för att få dom torra!!! Herregud säger jag bara.. men nu har jag ju provat det också! En erfarenhet rikare..

När det här inlägget är klart är det jag som ger mig ut på jakt efter en tvättmaskin!!

Tar 14:00 bussen till jobbet idag så jag ska passa på att städa här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0