Utmanad av Jenny

1.Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4, vad står det? Underdelen sitter ihop i en enda del..

2.Sträck ut din vänstra arm, vad rör du vid? Luft

3. Vad såg du senast på tv? Gerys repris

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 18:59

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Väntar på att barnen ska somna

6. När var du senast ute, vad gjorde du då? Lekte

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning? Jennys hemsida

8. Vad har du på dig? Mjukisar och en randig tröja

9. Drömde du något i natt? Sov djupt..

10. När skrattade du senast? När Emilia åkte rutshkana i badkaret

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Vit färg, lite blommor, och kort på barnen

12. Har du sett något konstigt på sistone? Inget mer än vanligt

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Tidsfördriv..

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Länge sen jag såg film..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Ta körkortet, köpa hus, bjuda med alla jag känner till vegas, och gifta mig med Micke där.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag kliver inte på brunnar

17. George Bush? ?

18 & 19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Om vi får ett till barn Pojke: Flicka:

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Med rätt jobb och om Micke också ville

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? eee...?? Här, varsegod, allt är gratis!

22. Jag utmanar..

LINDA, TESS, SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0