Vad är det här??

Häng mig! Nån!!!

Nu börjar jag bli skapligt less på all OTUR som förföljer mig! Om det finns en övre makt så undrar jag vad faan jag gjort för fel?!

Damp ner ett papper i brevlådan från skatteverket.. aha.. vad är det nu då?
Påminnelse om att deklarera!!!

WHAAAT???

Nog för att jag är vimmsig då och då, men SÅNT glömmer man inte!!! Och jag är 100% säker på att jag lämnade in min, via internett..
Men det är klart, KAN något gå fel så gör det ju det, iallfall när det gäller mig!

Har försökt ringa upp dom jävlarna och fråga vart det gåt fel, men det är ingen som har tid att prata, bara upptaget överallt!

Alltså, nu vill jag bara krypa in i en stor garderob, och som på film komma ut någon annanstant!

1000:- i förseningsavgift!!! Det är ju för härligt!

Snart emigrerar jag!

Kommentarer
Postat av: petra

men fyyyyyyyyyy

Man fick ju något slags kvitto när man deklarerade på nätet, om du loggar in igen ska det finnas e n kvittens på din sida om du deklarerat! KRAAAM

2009-06-11 @ 16:37:49
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gumman va är det du säger!!!!

Vilken jäkla otur du har jag har för mig att vi har pratat om att du hade deklarerat!!!



Tusen styrke kramar till dig!

2009-06-11 @ 16:45:13
Postat av: Terra

OH NO va tråkigt.. :( Ledsen för din skull.. kommer vi inte kunna festa nu? :S

2009-06-11 @ 19:57:31
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0