22:44

Det är vad klockan är just nu, och jag är precis färdig med mitt Tema! Inskickat och klart, blev som vanligt inte som jag tänkt mig.

Råkade bara slira in på ving.se och drömma mig bort om en thailandsresa!!! Jag vill så gärna bara komma bort en liten stund och rensa tankarna, bara vara med mina barn och Micke! Tänk att få njuta 2 veckor bara av varandra, med massa bad och god mat! När barnen somnat kan man sitta på balkongen och spela kort!
Leka med Emilia och Linnea vid strandkanten om dagarna, och äta mat på Dinobar i kata beach!!

jesus vad elak jag är mot mig själv just nu, tänk på annat! tänk på annat!!!
 
Hade ett till störningsobjekt ikväll.. Micke är helt slut som artist, så han somnar ganska tidigt.. och snarkar!!!! Herregud, det vibrerar verkligen i väggarna nu! Typiskt att vi ska ha skrivbordet i sovrummet!!

Nu börjar det rinna i ögonen på mig, så trött är jag visst.. ska upp 05:30 i morgon så det är verkligen dags att slumra nu., känner jag Linnea rätt kommer hon vakna vilken sekund som hellst och komma in till oss. . eller nej, hon sätter sig upp och ropar på mig så att jag får gå och hämta henne.. hehe..
Har sagt det förr, men man får väl njuta av att hon fortfarande vill sova med oss.. snart kommer hon vara 15 och vi kommer knappt se henne alls!

god natt!!

22:51

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag mår inge vidare, skulle typ vilja gräva ner mig någonstans :(

Har fått så jävla ont i benen också, skulle vilja kapa bort dom.. så ont har jag tyck synd om mig :)

Jag ska gå och försöka lägga mig efter en natt på jobbet.. Kommer vara hemma i natt! Måste så jag blir bättre.

Puss puss på dig och familjen

2009-03-12 @ 08:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0