ååååh åh åh åh åh åh !!!

Jag blir helt knäckt ,så jag helst av allt skulle vilja lägga mig på golvet och gråta som en jättebaby!

Har ett litet problem med en sak som jag inte vill dela med mig på bloggen.. (handlar om skolan)

Försöker då ringa min lärare för att få saken ur världen, men inget svar..

Skriver då 1 mil långt mail.. sen råkar min feta jävla falukorvsfingrar radera allt!!! Ååååh..

Har ni någon gång velat slänga ut en dator från balkongen?? Eller trycka ner den i brödrosten eller göra som på reklamen, slänga in den i ugnen och vrida på?? Precis så känner jag mig nu..

Och jaaag veeeet att jag ska vara tacksam för allt och inte gnälla hela tiden.. vara glad för det man har osv osv .. men det gååår inte, jag känner mig kvävd om jag inte får beklaga mig över mina egentligen pyttesmå problem!



Kul att jag kan roa någon Anki, men jag menar inte att vara rolig, jag är superallvarlig!!!!!  (med glimten i ögat)

Kommentarer
Postat av: malin

du e inte ensam om att få vansinnes utbrott på datorjävlar. det är som om att dom krånglar bara för att jävlas med dom som inte kan. hör aldrig att den strular med pontus...

2009-03-04 @ 17:38:02
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jodå det har hänt massor av ggr!!

Speciellt jobbigt om man ska skriva avvikelse på jobbet som är typ 4 sidor man ska klicka och fylla i och så hänger sig datan!! Man har verkligen inte tid till att sitta och skriva en ny, men det måste göras!! Irriterande maskiner

2009-03-05 @ 07:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0