Dags för nästa..

Jahopp.. lagom till Linnea börjar bli bättre är det då dags för Emilia att bli sjuk!! Suck, pust och stön

Lämnade henne på förskolan i morse, pigg och kry, men efter någon timma ringde dom och då hade hon feber! Jag som befann mig på maxi ringde min morfar som satte fart mot förskolan.. Kände mig urhämsk, men hon hade ju faktiskt varit bra när jag lämnade henne, skulle aldrig lämna henne om hon var sjuk! 

Hur som hellst, nu har även hon börjat hosta och eftersom jag absolut inte kan vara hemma i morgon så måste Micke vabba! Hoppas innerligt att Emilia är frisk till nästa vecka, för då måste jag verkligen till praktiken, i värsta fall måste Micke vara hemma.. jaja, det där brukar lösa sig. 

Sprang in på Hm också, kom på att jag hade en rabatt där på 100:- som jag glömt bort, bäst att passa på innan datumet går ut!! Jag köpte en jättesöt munktröja till Linnea.. skulle kosta 149:- men köpte den för 38:-!!!! det kallar jag för fynd!! Blev så glad så jag gick och köpte en T-shirt till henne också för 129:-.. hahaha.. jag hade ju ändå tjänat över 100 :- :D 

Idag blir det pannkaka till middag, funderar på att göra fluffpannkaka, det är lättare.. eller så får Micke grädda.. det är ju så svårt, jag får dom alltid så tjocka, och lyckas jag få dom tunna så blir det bara en jävla omelett av allt när jag försöker vända på dom!

Nej, nu har mina fingrar dansat tillräckligt med Riverdance, ska ta tag i min kära dammsugare innan Micke kommer hem.. ligger kaksmulor på golvet i köket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0