Deklarationen 2009

Har nu varit inne och kollat vårt besked och jag drog världens pust när jag såg att vi får tillbaka på skatten!!! woohooo!!
Man vet ju aldrig..

Visserligen får vi inte lika mycket som vissa andra men tillsammans skulle vi få ungefär 9000:-!!! Och det är tar vi emot med öppna armar!! Nu blir det kolmården med kidsen i sommar! Garanterat.. moster Rebecka, skulle du med eller??

Idag har jag lämnat båda barnen på dagis.. Emilia var igång i 180 här hemma i morse, så jag tänkte att vi skulle ta en testdag idag.. orkar hon inte så skulle dom ringa!

Nä, nu är det plugg som gäller..

Kommentarer
Postat av: Tessi

oh va bra för er.. jag e glad att jag o daniel bara behöver batala 9000kr sammanlagt.. jag hade räknat med minst 25 :)

2009-03-24 @ 16:56:39
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Jenny

hur kan du se hur mkt du får tillbaka på deklarationen?

2009-03-25 @ 13:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0