En nattning hos oss..

Blöjorna är bytta, tänderna är borstade.. Nattlinnen på! 

Linnea ligger redan i sin säng och jag bredvid henne.. Emilia kommer strax in med pappa i handen. 

Hon sträcker sig över Linneas säng och säger:

-God natt älskling! God natt Nea.. 

Sen ger hon oss en varsin godnatt puss.. 

Pappa lägger sig brevid Emilia som genast drar upp nattlinnen och beordrar honom att klia henna på ryggen, magen, armarna och benen innan hon kan somna.. 

I sängen bredvid ligger en Linnea som försöker kämpa med tröttheten, hon testar nya rörelser med munnen, provar vad som händer om man sätter sig upp.. gråter lite.. kastar nappen.. sen somnar hon! 

Samtidigt hörs ett vrålande eller kanske mer brummande från Emilias säng.. Okej, Micke har också somnat och ligger nu och snarkar! 

Jag smyger mig upp försiktigt så att inte sängen ska knarra så mycket, funderar en sekund eller två om jag ska låta Micke sova vidare eller väcka honom.. bestämmer mig för det sistnämnda och sen tassar vi ut på tå och hoppas att våra små prinsessor sover gott inatt! 

Lillis

millis

Kommentarer
Postat av: Tessi

Dina flickor är så himla söta :)

2009-03-30 @ 21:47:02
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Moster Rebecka

Gud vad Linnea är lik Emilia på den bilden :D

2009-03-31 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0