färdig!

Så.. Temat som skulle vara inne idag är nu inskickat! puh.. satt i sista sekund och hade faktiskt planerat att sitta hela natten.. men jag filura ihop allt innan kl 22! Duktiga jag!

Och jag blir så sur på mig själv..

Inte för att jag är rädd för att gå upp i vikt, det är inte det.. eller.. nä, låter bli den diskutionen med mig själv..

Hur som hellst så köpte jag en kex-chocklad idag.. efter det kände jag mig uppsvälld och mådde lite illa, som man alltid gör när man äter gottigt!
Så jag tänkte.. NEJ.. inge mer nu Erika..

Kommer hem och ska ge barnen mellis.. självklart slinker det ner en och annan rostsmörgås som är så gott..
Faan.. Nej, skärp dig nu!! INGE MER onödigt!

Sitter på kvällen och pluggar och så tittar Micke in som en litet tomte med världens flin..
-Vill du ha en skål med chips??

-mmm.. okej!!
  Svarar jag bara..

När skålen är uppäten sitter jag här med hela havet stormar i magen! Bläää
Varför kan jag inte bara lyssna på min inre psykopat som talar till mig lite då och då..

I morgon ska jag hålla mig till måltider och inget onyttigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0