Fridag

Härligt härligt.. nu är det heeeelg!!!!

Fredagen har gått snabbt, som alla dagar. Åkte till praktiken i morse, sen knatade jag upp till Linda och snicksnackade.. hahaha, garvade så jag fick ont i kinderna! "blunda mamma" hahahaha

Sen gick jag ner på stan och köpte en flaska vitt som jag och Micke skulle dela på ikväll.. gick runt som värsta nyblivna
20 åringen!! (jag är 24 om någon inte vet)
Sen fick jag fnatt och köpte ett ekologiskt vin.. (tänkte att det var en kul grej) men blev inte så imponerad när jag väl smakade det.. mmm Tjing 1 poäng till Micke

Åkte och hämtade barnen sen på dagis, och allt hade gått bra, som vanligt..
Gick hemåt och idag var mamma duktig och vägrade ge både Emilia och Linnea napp, trotts skrik och gråt om
"puppis" och "booboo"

Åt hemagjorda hambugare idag.. vet inte hur han lyckades med dom smakade som sibyllas! jättegoda!!

Känns så otroligt skönt att det är helg så jag kan umgås och mysa med min lilla familj.. det är verkligen en omställing när man "jobbar" (praktik) Hinner inte leka på morgonen, och när man kommer hem är det matlagning, badning och natt natt.. ungefär..

Ska försöka locka med mig Micke i morgon bitti på promenad och köpa färska frallor.. bara sätta barnen i vagnen och knata! Tror jag lyckas faktiskt, han är inte så svår att övertala nuförtiden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0