God morgon

Så var det en ny dag idag.. 

Underbart, jag är faktiskt på strålande humös idag med.. känner nästan inte igen mig själv! hehe

Det är väl vårkänslorna.. eller att jag fick sova ganska bra i natt.. Micke fick lägga sig i Emilias säng så han också fick lite sömn, Linnea (som ligger bredvid honom i våran säng) har en förmåga att sparka ut sin pappa!

Just nu springer båda flickorna omkring i trosor!! yepp, ingen blöja.. funderar på om jag ska lägga ut sånna där madrass skydd i soffan och fåtöljerna och rulla ihop mattorna?! hehe.. 

Frulle nu..

Kommentarer
Postat av: Tessi

ha ha som man gör för hundar

2009-03-31 @ 19:23:08
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0