Godmorgon igen..

Jepp.. snabba puckar.. 

Var dödstrött i morse, barnen gick upp med Micke kl 06:00 och körde fullt ös på en gång.. vet inte vad det är med mig, jag är ju morgonpiggan själv! Jag är aldrig trött på morgonen.. 
Lyckades iallfall släpa mig ur sängen innan Micke gick iväg och sen blev jag faktiskt ganska pigg..

Kände att Linneas blöja inte var så blöt så jag satte henne på pottan och började lära våran "rump-bok" och mitt lilla hjärta börjar kissa!! Hon är så himla duktig och jag kan såklart inte bli annat än stolt!! 

Efter att jag lämnat barnen var det plugg som gällde.. gick bra och nu är temat inskickat! puh... 

Nu måste jag slänga i mig något att äta innan det bär av mot sista praktikdagen!! Sen är det HEEEEELG!!

Det ska bli så otroligt skönt att få njuta av en hel helg med mina älsklingar.. ursh vad trist det är att vara borta från dom.. 

"käre gode gud, gör så att jag vinner en jävla massa pengar så att jag kan få bli hemmafru och vara med mina barn jämt"



PS.. glöm ej, ta det med en nypa salt..  


Vilda Millan

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0