hahaha

Somnade rätt fort igår. men vaknade av att Micke stog ovanför mig!

-Erika!! Jag har köpt kyckling till dig!!!

what?! fattar först ingenting, det tar ju ett tag innan man vaknar liksom..

Sen strosar han ut i köket och jag "hungran" svansar efter!

Vet inte hur han lyckas men han har alltid med sig massa mat hem när han vart ut och slirat..

Denna gång hade han med sig ett par hamburgare från donken, några chilichees grejer.. och ett paket kyckling/nudle/wok! hihi.. jag klagar inte, det var lite mysigt att stå i köket och äta mat mitt i natten!

Sen gick jag och la mig igen och Micke tog en dusch, det är inte lätt att vara gubbe och gå på metallicakonsert! hehe

Ps: han har träningsvärk och är hans röst är typ helt borta idag..

Juuuste.. hahahaha...

Har kom hem och började berätta om alla bravader han vart med om under kvällen..

Sen måste jag ju fråga hur själva konserten var..

-Bra.. säger han då..

Men i morse fick jag en lite mer utförlig "berättelse" om hur Metallica var..

Nu är farbror Anders här och vi ska åka till Sigtuna och promenera lite grann med barnen, sen åker vi till skördegatan och äter pizza..

Farmor och farfar har dragit iväg till Thailand så vi håller Anders lite sällskap nu :)


Lite bilder från i helgen..
Lars och Philip

Tårtor
tårtor

Grabbarna äter paj-lunch
pajlunch

Philip och Pontus
Millis tittar ut philip

linnea
lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0