Hemma igen..

Såå, nu har jag hämtat knoddisarna från förskolan. Gick bra som vanligt!
Linnea hade gjort nummer 2 precis när jag hämtade henne så jag fick göra ett blöjbyte-a la förskolastyle!!
La upp henne på skötbordet och kommer på att det inte finns tvättlappar!! shit.. hur gör jag nu då?
Nää, skoja bara.. det var inga problem, även om det var ovant att göra rent med vatten och en gul tvättlapp!
(låter helt galet att jag inte gjort det förut eller hur, men man är ganska bekväm av sig)

Hemvägen tog sin lilla tid då Emilia var sur på mig.. hon fick inte åka vagn, och min lilla 2-åring hade inga som hellst planer på att gå hela vägen hem.. Men mamma var ganska bestämd idag så det fick ta den tid det tog.
Sista biten slängde jag visserligen upp  henne på axeln för Linnea hade börjat tröttna.

Nu sitter dom och läser lite böcker som min faster köpt till dom, jättespännande med myror och sniglar.. och så en ny nalle puh bok!!

Ska gå och mysa med dom nu!

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0