Intervju

okej, idag har jag alltså varit iväg på en arbetsintervju för ett förhoppningsvis sommarjobb..

allt kändes kanon och  vad som gjorde mig lite extra glad var att dom hade hört av sig till min förra praktikplats och frågat vad dom tyckte om mig och jag hade visst fått massa beröm! Detta gjorde min dag kan jag säga!! Så skönt att få bekräftelse för det man gör!.. 

Blev så glad att jag köpte lite fikabröd på vägen hem.. så när jag kom hem hade vi lite mysigt hela familjen.. 

Millan mår fortfarande inte alls bra.. gav henne nyss en alvedon i hopp om att febern ska gå ner! 

Nej, nu ska jag börja med middagen.. wokade grönsaker, fläskfilé och nudlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0