Jävla pedant!!

Ibland driver han mig till vansinne med sina pedantiska idéer!!

Nu har han fått för sig att sladden till skrivaren inte ska sitta i, utan den ska ligga i en låda i garderoben!?
okej, så innan jag hittat "gömstället" så har jag ju självkart letat igenom hela lägenheten.. Sen är det dags att böka ut skrivbordet, leta reda på vart sladdjävlen ska sitta, råka dra ut skrivbordet lite för långt så ena högtalaren flyger ner i huvudet på mig!!! Jävla skitsaker, till råga på allt så är bläcknivån låg så jag får endast ut ett knappt läsbart papper!!!

Underbart!!

Det var en snabbis av mig, hinner säkert redogöra mer om min dag ikväll innan jag ska plugga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0