kamin!!

Natten har varit lång.. båda barnen sov hela natten hos oss.. på ena sidan om mig hade jag Emilia som var varm som en kamin. Det var nästan så jag brännde mig på henne!! På andra sidan hade jag en levande propeller!! Linnea har vridit och vänt sig var 30:e sekund!! 
Ursh, det är verkligen jättejobbigt att se n'r ens barn är sjuka!!! låt mig vara sjuk istället!! 

Linnea har ju fått hostmedicin nu och det verkar fungera lite, men det är inte kul att ge henne det.. man får nästan tvinga i henne! Resultat är såklart att hälftan hamnar utanför!!

Nu på morgonen har barnen lekt en hel del, men man märker att ingen av dom är på topp.. dom är helt slut båda två efter bara några minuter.. misstänker att det kommer bli många "vilostunder" idag.. 

Nä, nu måste jag göra i ordning mig.. skriver sen om vad jag ska göra idag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0