Kvällsuppdatering..

Det blev en helmysig dag idag.. 

Nämnde jag att Linnea var hemma från förskolan? Hade en 11 under snoken.. annars väldans pigg måste jag få säga. Vi får se hur hon är i morgon. 

Hämtade Emilia på förskolan och vi fick ett lika glatt mottagande som alltid.. Emilia kommer rusandes mot oss och skriker:
MIN MAMMA MIN MAMMA!!!!!!

Sötis..

Sen gick vi vidare för att leka lite ute, gungade och sen snaskade vi i oss sockerkakan som jag gjorde.. den blidde riktigt god.
Vi var väl ute i lite mer än 1 timma och det var sååå skööönt!! Älskar att vara ute med tjejerna, och det gör dom med som tur är!! 
Ska lägga upp lite bilder i morgon om jag hinner! 

Hemma blidde det ingen middag, eller jo.. Micke var sugen på Mc Donalds och jag tänkte inte säge emot, gäller att passa på medans han är på sånt humör.. brukar annars får tjata till mig skräpmat här hemma :) 

Nu sova.. ZzZzZzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0