Lördag

yes.. idag var det lördag och jag har inte hunnit blogga alls.. har trotts allt ett liv vid sidan om bloggen :p Även om man inte alltid kan tro det vissa dagar. 

Idag hade jag en hudvårdsklass här hemma.. hade gjort en ost/skink/tomat paj som vi snaskade i oss till lunch innan "läraren" kom. . 

Det var min mor, och mormor och Linda som var här.. försökte få iväg micke men jag tror att han var lite nyfiken så han stannade hemma med barnen :D 

Fick en för mig "extreme makeover"  jag som nästan aldrig har smink på mig, och är det något så blir det bara lite mascara och kajal? heter det så eller? haha värdelös är jag på allt sånt här,, men det var kul idag iallafall!

Tiden gick fortare än vi tänkt och när alla gått hem va klockan näramre 16:30.. då blev det bara knata  till kina och köpa hem lite mat.. även om det var pissväder ute så var det skönt att komma ut på promenad, det tror jag barnen också tyckte! 

Barnen somnade tidigt efter all lek idag så jag och Micke fick titta på melodifestivalen själva.. men det gjorde inget, vi är vana :D 
Var såklart inte min favorit som vann, men det var kanske inget större fel på henne heller.. men jag skulle gärna vilja veta vad hon sjöng?? Tycker texten är ganska viktig i musik.. 
Mina favoriter? håll i er.. Alcasar! hihi

Nu ligger Micke i sängen och väntar på att jag ska skriva färdigt och krypa ner.. ska bara lägga in lite bilder först.. 

typ innan   sminkad    färdig

Linda och Jag

Jag och min Mor.. är vi lika?
jag och mamma

Familjen
Hela familjen

Lillis gillar kakor :D hahaha
Äta kaka

Millan
Emilia

Millan igen..
Millan

min mogge
pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0