lördag

Ännu en dag är över..

Jag och flickorna var på dop idag, släpade med mig min syster eftersom jag inte lärt mig hur man ska ta hand om två barn samtidigt.. men också för att jag inte har ett körkort och det har hon!

Dopet var jättefint och Philip var urgullig! Det bjöds på jättesmarrigt fika, och nej, det var verkligen inte som vilket fika som hellst.. jag har aldrig ätit så goda bullar i hela mitt liv!! Dom var snurrade som knytten och hade någon smarrig fyllning! mmm.. Tror Emilia åt typ 5-6 stycken.. plus massa kakor pluss massa tårta!!! Dessvärre fick jag i mig minst lika mycket!
Barnen hade jättekul och lekte för fulla muggar (dom somnade ovaggat ikväll vill jag lova)

Sen bar det av hemåt, hade lyckats få med mig båda hemnycklarna och Micke skulle iväg till Stockholm för att se på Metallica!!!! Åååååhh... jag är inte liiite avundsjuk på honom nu! Men jag var snäll i höstas när han beställde biljetterna och gav honom ledigt från mig ikväll.  Pajerna fick godkännt föresten!

Eftersom jag får lite smått panik av att vara själv så packade jag ner barnen och resterna av pajerna för att bege mig till min mormor och morfar! Där åt vi middag och sen fick jag med mig mormor hem igen. Vi har kollat på melodifestivalen och nu har hon gått hem igen, min morfar kom och mötte henne, det tyckte jag var lite gulligt!!

Ska lägga ut lite bilder från idag sen om jag inte somnar i soffan!

Och herregud! Har lyssnat lite på Snälla snälla snälla låten och det tar emot mig att skriva det här, men jag börjar gilla den!!!! Har ni lyssnat på texten? Den verkligen griper tag i en.. man blir nästan lite ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0