Morgonstund och vofflor

Vaknade i morse av att Emilia trillade ner på golvet brevid mig.. men hon låg kvar och somnade om.. på golvet! knasfia.. 

Micke åkte till jobbet och vi andra njöt av en lång och mysig voffelfrukost! Flickorna blev lite chockade över vad mamma bjöd på denna morgon! 

Sen har vi hunnit med mycket, diskat, lekt, sjungit och nu är det snart dags för förskolan.. 

Själv ska jag försöka hinna plugga lite och sen åkte jag en sväng till Sigtuna för att luncha med en klasskompis innan praktiken.. 

Händer inte så mycket just nu förutom att jag har världens vårkänslor och är nästan lite för glad! Känner mig som askungen som sjunger med fåglar.. lalalaaaaa... synd att jag inte har någon sångröst! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0