på med kaffekokarn

javisst, nu är barnen lämnade på förskolan.. (ska försöka använda mig mer av det namnet då jag insett att det faktiskt är en förskola, Emilia kommer hem och kan räkna till 12!!! hon kan ABC.. tack för det förskolan säger jag bara!)

Det gick bra att lämna idag, Emilia var helt förtjust av att snön kom igen, även om det inte var första gången hon ser snö.. tog typ 20 minuter att gå dit idag, som i normala fall tar 5 minuter.. hihi.. hon gick omkring och kände på snön och tittade på fotspår och finurlade lite..

Blev en snabblämning idag för båda avdelningarna skulle vara ute och leka i snön.. och Linnea sa inte ett knyst när jag gick. Känns bra..

Men nog om det, nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0