pics

Här kommer de efterlängtade korten..


Började kvällen med ett möte med lucia..
Lucia

Malin var där..
Malin

Malins Pontus var där.. en halv Robban är också med på bild..
pontus

Robin i profil var där..
Robin

Ylva var där..
Ylva

Philip som bjöd på middag var såklart där.. och Malin igen..
Philip o Malin

Zlatan var där.. eller Mackan..
Zlatan

Min Micke var där..
Micke

Nicke och Fredrik var där..
Nicke o Fredrik

Fredriks bror Jocke, eller kracken eller pim pim.. jag har döpt honom till Bruno!
bruno

Sötaste på middagen var dom här iallfall!
sötnosarna

Jag själv lyckades hamna på bild fast jag kämpade med att vara bakom kameran!
tomte

Micke och Tess
Mogge o Tess

Tess, Linda o an annan Fredrik..
Tess, Linda o Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0